61 660 14 34

Google Display Network

Jak to funkcjonuje?

GDNUruchomienie kampanii reklamowej w sieci partnerskiej Google Display Network, pozwala kierować reklamy graficzne do użytkowników grupy docelowej, pozostających poza wyszukiwarką Google.

 

Opcje kierowania reklam

Kierowanie tematyczne

Reklamy wyświetlane są na łamach serwisów i portali zawierających treści w określonej tematyce.

Kierowanie według zainteresowań

Reklamy wyświetlane są użytkownikom, których zainteresowania odpowiadają reklamowanym produktom.

Kierowanie precyzyjne

Reklamy wyświetlane na wybranej grupie stron będących w sieci partnerskiej Google.

Kierowanie według słów kluczowych

Reklamy wyświetlane są użytkownikom, odwiedzającym strony zawierające określone słowa kluczowe.

Zalety kampanii display

  • Szybkie dotarcie do dużej grupy odbiorców i generowanie ruchu na stronie
  • Możliwość określenia tematyki stron, na których będą wyświetlać się reklamy
  • Szczegółowe statystyki dotyczące miejsc, w których wyświetlają się reklamy
  • Zaawansowane metody optymalizacji kampanii