Ponosisz koszty wyłącznie za kliknięcie w reklamę (odwiedziny).
Polscy konsumenci spędzają w sieci coraz więcej czasu, wyszukując określonych produktów i usług. W związku z tym, iż około 98% polskich użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google, niemal koniecznym jest aby Twoja firma istniała w jej wynikach.
Kampania Google Adwords pozwala Twojej firmie zaistnieć nie tylko w wynikach wyszukiwania ale również w bardzo rozległej kampanii partnerskiej, gdzie reklama może być kierowana nie tylko kontekstowo ale również behawioralnie.
Zalety AdWords
Korzystanie z emisji linków sponsorowanych w systemie Google AdWords to jedna z najbardziej elastycznych i mierzalnych form reklamy, którą wyróżnia się licznymi korzyściami dla reklamodawcy.
Podstawą każdej kampanii linków sponsorowanych AdWords są słowa kluczowe. Reklama wyświetlona zostaje wyłącznie użytkownikom wyszukującym informacji związanych z tymi słowami kluczowymi. Dzięki temu Twoja reklama wyświetlana jest wyłącznie użytkownikom, którzy należą do grona Twoich potencjalnych klientów.
Emisja reklam widoczna jest niemal natychmiast po wpłaceniu środków na konto kampanii.
Dzięki możliwości określenia limitów dziennych masz pełną kontrolą nad tym jak długo trwać będzie Twoja kampania oraz jaki będzie jej całkowity koszt.
Dzięki raportowaniu kampanii reklamodawca dokładnie wie ile odwiedzin generuje kampania linków sponsorowanych oraz jakie słowa kluczowe przyciągają największą liczbę odwiedzających.