Jak to funkcjonuje?
Uruchomienie kampanii reklamowej w sieci partnerskiej Google Display Network, pozwala kierować reklamy graficzne do użytkowników grupy docelowej, pozostających poza wyszukiwarką Google.
Opcje kierowania reklam
Kierowanie tematyczne Reklamy wyświetlane są na łamach serwisów i portali zawierających treści w określonej tematyce. |
Kierowanie według zainteresowań Reklamy wyświetlane są użytkownikom, których zainteresowania odpowiadają reklamowanym produktom. |
Kierowanie precyzyjne Reklamy wyświetlane na wybranej grupie stron będących w sieci partnerskiej Google. |
Kierowanie według słów kluczowych Reklamy wyświetlane są użytkownikom, odwiedzającym strony zawierające określone słowa kluczowe. |
Zalety kampanii display
- Szybkie dotarcie do dużej grupy odbiorców i generowanie ruchu na stronie
- Możliwość określenia tematyki stron, na których będą wyświetlać się reklamy
- Szczegółowe statystyki dotyczące miejsc, w których wyświetlają się reklamy
- Zaawansowane metody optymalizacji kampanii